Игра као увод у програмирање - 2
Ово је још једна игра коју можемо играти са децом као један од начина да им објаснимо задатке и проблеме које ће решавати у онлајн програмима попут оних о којима је писано на претходним постаовима (1 и 2).
Утврђујемо почетну и крајњу позицију одређене фигуре (у овом случају медведа). На путу постављамо ,,замке'' - у нашем случају жуте квадрате. Стрелицамо прво осмислимо цео пут а затим сви заједно проверавамо тачност ,,програмирања'' пута.
Ово је још једна игра коју можемо играти са децом као један од начина да им објаснимо задатке и проблеме које ће решавати у онлајн програмима попут оних о којима је писано на претходним постаовима (1 и 2).
Утврђујемо почетну и крајњу позицију одређене фигуре (у овом случају медведа). На путу постављамо ,,замке'' - у нашем случају жуте квадрате. Стрелицамо прво осмислимо цео пут а затим сви заједно проверавамо тачност ,,програмирања'' пута.